Mejor blog

Mejor blog

lunes, 30 de julio de 2012

El meu xicot es un amor

Tot i que només portem tres setmanes sortin en Miquel s´ha convertit per a mi en la meua mitja taronja o com li volgueu dir,

Es generós i sap les meues malalties però lo més important i del que havía carescut en aquets anys de tant patiment tan per la meua familia i per a mi mateixa es que aquest xicot m'accepta tal com sóc amb les meues virtuts i defectes,

Tal i com en aquest curt espai de temps que sortim he pogut comprobar,

així que tinc un noi que m'estima més que a res ja no em puc queixar ni renegar tan del passat per que a pesar de que ens coneixem fa més de dos anys es arà quan ens hem decidit a començar a sortir junts.

Desde el meu Blog espero i desitjo Miquel que aquesta relació duri i perduri anys i anys igual que les nostres respectives families i amics,

Miquel t'estimo molt,

Nuria,

 

Imagen

No hay comentarios:

Publicar un comentario