Mejor blog

Mejor blog

martes, 23 de octubre de 2012

en Miquel i jo estem de puta mare

Ja farà unes dues setmanes de convivencia, cuatre mesos quasi junts i quasi dos anys que ens coneixem.

Es per això carinyu que te escric aquestes linees al meu blog personal per què t'estimo i també que sapigués que tan m´ha fot els grupets de singles etc,,

I que sapiguès que jo estic amb tu i només amb tu , ja poden fotré als que deien que eren amics per què l'amistat es demostrà i es poleix dia a dia,

tan m'ha fot els familiars , etc,,,

lo important d'aquestes linees es que vull que la gent sapigà que t'estimo Miquelet i m'has tocat aquest cor ferit per un malperit, que tan m´ha fot on merda i sigui,

desde aquest blog Miquel Bordera Saladie vull tindré descendencia teua i en un futur casarme amb tu.

t'estimà la teva xicota ,,

 

Nuria,,

No hay comentarios:

Publicar un comentario